woensdag 7 maart 2018

Best wishes

Vorige week heb ik een kaartje gemaakt met de set Petal palette. Vandaag nog een kaartje met het vogeltje. Ik heb er een musje van gemaakt. Of iets wat erop lijkt. Dit keer niet op een takje maar met de bloemen erbij. Deze heb ik ingekleurd met de Stampin' blends. De achtergrond heb ik gemaakt met de stempel sheet music.

Wil je ook een keer de Stampin' blends uitproberen? Dat kan. Op zaterdag 14 april a.s. geef ik een workshopje inkleuren met de Stampin' blends. Vanaf 13:00 kan je bij mij thuis 3 kaartjes maken met deze stiften. Kosten hiervan zijn 7,50 inclusief gebruik van stempels, inkt, mallen, etc.. 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Sheet music.


Petal palette.


Stampin' blends.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





1 opmerking: