woensdag 8 november 2017

kerstkaarten challenge dag 7, warm&fuzzy Christmas wishes

Oeps, ook het kaartje van gisteren is iets verlaat. Het kaartje was wel op tijd af hoor, maar gisterenavond had ik geen tijd en zin meer om nog een tweede blogbericht te schrijven. Ik moest naar een ouderavond en daarna nog Quinn overhoren. En tegen de tijd dat Quinn de zin "Ella a les cheveux blonds et les yeux blues"onder de knie had, was ik er wel klaar mee en ben ook mijn bed in gedoken met een heel goed boek. Maar gelukkig moet Ronan op woensdag altijd om 6:45 op zijn stageplek zijn. Dus was ik weer vroeg op en kan ik ook vroeg de blogpost van gisteren schrijven.

Het kaartje van gisteren. Dit keer een CAS kaartje gemaakt met de set Smitten mittens.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel smitten mittens.
Snijmallen en stempels ook los verkrijgbaar.


Christmas pines.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten