woensdag 7 juni 2017

Layout Just breathe

Afgelopen weken zijn we veel naar onze caravan in Duitsland geweest. Heerlijk genoten, maar weinig tijd om creatief bezig te zijn. Normaal gaan de stempels e.d. mee, maar ik wist nu al dat het er te heet was. Dus weinig gedaan laatste tijd. Maar ik hoop dat nu de rust weer terug komt, ik wat meer kan laten zien. Vandaag in ieder geval wel de eerste verzamelbestelling uit de nieuwe catalogus naar Stampin' up! verstuurd. Hoop dat ze er gelijk wat vrije tijd bij leveren. Ik kan niet wachten tot mijn nieuwe spullen binnen zijn.

In mijn vorige blogbericht heb ik met de bundel Colorful seasonal al de lente en de zomer laten zien. Na 2 dagen wind en regen vond ik het tijd voor de herfst. Dit keer geen kaart maar een layout. De achtergrond heb ik gemaakt met een druppeltje inkt uit de refill Pumpkin pie vermengd met water.

Foto is genomen in Duitsland. Daar is het elk jaargetijden zo mooi.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel Colorful seasons.
Stempels en snijmallen zijn ook los te verkrijgen.


Refill pumpkin pie.


groetjes,
Cynthia







Geen opmerkingen:

Een reactie posten