vrijdag 21 april 2017

Sweet, sweet, sweet

Vandaag druk bezig geweest met de projecten voor Cards & Scrap. Ik heb al 3 layouts, een kaart en 2 doosjes gemaakt. Maar ja, die mag ik niet laten zien. Maar het is echt zooooo leuk aan het worden. Ik kan nog wel 10 projecten maken. Alleen jammer dat ik dan overal een werkbeschrijving voor moet maken. Dat is niet helemaal mijn ding.....zo saai. ;) Ik knutsel liever. Ik kwam er vandaag wel achter dat jullie nog wat foto's van gepubliceerd werk tegoed hebben. Uit het blad Kadoosjes en Creative letters deel 2 die nu in de winkel liggen. Ik hoop daar morgen even tijd voor te hebben.

Dit kaartje had ik al eerder gemaakt. Gemaakt met de zomerse ijsjes bundel Cool treats. De kleine ijsjes heb ik uit het schattige papier Tasty treats geknipt.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Cool treats.


Tasty treats.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

Groetjes,
Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten