woensdag 1 maart 2017

Party on!

Dit kaartje heb ik al even geleden gemaakt, maar nog niet laten zien. Aangezien er de laatste dagen weinig uit mijn handen komt, kwam het goed uit deze nu te laten zien. Morgen hoop ik echt wat rust en tijd te hebben om mijn stempeltjes te pakken.

Dit kaartje maken was veel werk, maar het was ook ontzettend leuk om hem te maken. Het is een doorkijk kaartje met pailletten en rondjes uit de perforator.  Het transparante gedeelte is een kaartzakje. Deze heb ik op maat geknipt en dicht geplakt. De kaart is gemaakt met de bundel Balloon adventures. Het papier is de lijn Pop of pink.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie. 

Balloon adventures.


Pop of pink.

Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen: