dinsdag 3 januari 2017

bekendmaking winnaar horloge

En toen was het even stil van mijn kant. Ik hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad. Vast en zeker beter dan de mijne. Haha, ik kreeg het voor elkaar om met oud en nieuw ziek te zijn. Om 0:00 lag ik rillend onder een deken van de koorts op de bank. Maar inmiddels zijn we weer een paar dagen verder. De koorts is weg en het hoesten wordt ook minder. Dus nu een paar dagen later dan de bedoeling, zal ik bekendmaken wie het horloge heeft gewonnen. Want inmiddels staat de jaarcatalogus alweer een half jaar online. Afgelopen half jaar konden jullie lootjes sparen bij jullie bestellingen en zo meedingen naar het horloge. Alle lootjes zijn in een schaaltje gegaan en er is een naam getrokken. 

De winnaar van het horloge is......

Patricia. 



Van harte gefeliciteerd.

Morgen komt er weer een nieuwe catalogus online. De voorjaarscatalogus. En om het nog leuker te maken is het dan ook weer Sale-a-bration. Bij iedere bestelling van 60 euro mag je 1 cadeau uitkiezen uit de bijbehorende catalogus. A.s. vrijdag ga ik een eerste bestelling versturen. Maar hierover morgen meer.

groetjes,
Cynthia



1 opmerking:

  1. Joepie de piepie komt goed uit want mijn horloge is aan vervanging toe 😄😄

    BeantwoordenVerwijderen