zondag 18 december 2016

kerstkaarten challenge dag 44, Christmas blessings


Nu het eind in zicht is en ik geen kerstkaarten meer nodig heb, wordt de verleiding om iets anders te gaan doen in mijn vrije tijd wel steeds aantrekkelijker. Inmiddels ben ik begonnen met een Wasgij kerst puzzel. En als ik daar eenmaal aan begin kan ik niet meer stoppen. En het is geen makkelijke, want het is een puzzel van 1000 stukjes zonder voorbeeld. Dus ik weet niet wat ik aan het maken ben. Hij moet voor kerst af. Maar ja, nu ik zo dicht bij het einde van deze challenge ben, kan ik natuurlijk niet meer stoppen. Die laatste kaartjes moeten er komen.

Vandaag een kaartje met de hang your stocking bundel.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.


Watercolor wash.


Christmas pines.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia






1 opmerking: