donderdag 1 december 2016

kerstkaarten challenge dag 31, Jolly Christmas

Op dit moment is het eindejaarsuitverkoop bij Stampin' up!. Een aantal producten die het assortiment gaan verlaten, worden met korting aangeboden. O.a. de stempelset Merry medley. Zo'n leuke achtergrondstempel vind ik. Nu van 18 euro voor 15,30. Maar er is meer. Heel veel leuke lintjes, tape en dergelijke gaan nu veel goedkoper weg. Kortingen kunnen oplopen tot 60%. Wil je iets bestellen, wacht niet te lang, want op is op. Hou wel rekening met de verzendkosten (5,95) die erbij komen. 

Klik hier voor alle deelnemende producten. Bestellingen kunnen worden gemaild.

Voor vandaag een voorbeeld gemaakt met de stempel Merry medley. Ik heb de randen een beetje afgeveegd met een doekje om een niet al te strakke afdruk te krijgen. Dat vond ik mooier bij het watercolor strookje passen. 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Merry medley.


Santa's sleigh


Holly jolly greetings.



Christmas greetings.


Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge "alles mag" op het blog Kaartjes-Inspiratie challenge.

Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia




1 opmerking: