vrijdag 30 december 2016

Happy birthday, ballonnenkaartje


Na het layoutje van gisteren weer een kaartje. Geen kerstkaartje, maar een verjaardagskaartje. Want die feestjes gaan ook gewoon door. En aangezien Johan en de kinderen gisterenavond de Hobbit hebben gekeken, had ik even tijd om mijn voorraad aan te vullen. Daar vind ik toch niets aan.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Balloon Bouquet punch.


Birthday banners.

Sunburst thinlits.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia






2 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!
    Fijne jaarwisseling, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk!
    Ook voor jou en je gezin een goede en gezellige jaarwisseling!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen