maandag 28 november 2016

kerstkaarten challenge dag 28, Happy Christmas star wreath

Ik vind het altijd fijn om tijdens mijn kerstkaarten challenge gebruik te maken van challenges op andere blogs. Dan heb ik een doel. Een uitdaging om met een bepaald thema of techniek aan de slag te gaan. Vanmorgen ging ik kijken of er op het blog Dutch Card Lovers al een nieuwe challenge online stond. En toen zag ik dat een eerder gemaakte kaart (groene kaart in 1 kleur) bij de top 3 is gekomen. Nou leuk toch. Als jullie de kaart nog een keertje willen zien, klik dan hier

Gelijk aan de slag gegaan met hun nieuwe challenge. Stars&stripes. Normaal gesproken maak ik ieder jaar wel een kaart met een krans gemaakt met "niet kerst stempels". Ik heb een keer een krans met vlekken gemaakt. En nu dan een krans met sterren.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Brushstrokes.

Seasonal Bells. 
Ook een bijpassende pons verkrijgbaar.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



6 opmerkingen:

  1. Nou, jij kunt mee doen bij DCL: stars en stripes! Hij is zo gaaf!!
    Heel mooi gedaan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi! Leuk bedacht een sterrenkrans! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en speels! Dank je wel voor het weer meedoen met DCL en nogmaals van harte met je top 3 plaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uitwerking van de sterren en strepen. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitwerking van de DCL uitdaging... Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige sterren en strepen kaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen