zaterdag 3 september 2016

Happy birthday

En zo ben je ineens druk met van alles. Het versierde potje van mijn vorige blogpost beviel kennelijk goed. Ik kreeg opdracht om 10 van dit soort potjes te maken. Afgelopen dagen al mijn oude Stampin' Up! stempels, mallen en ponsen uit de kast gehaald. Ik vind ze erg leuk geworden. Morgen zal ik er foto's van laten zien. Deze potjes worden binnenkort verkocht met inhoud door Fracor. Een website voor zelf gemaakte cadeautjes. Een deel van de opbrengst gaat naar een goed doe. 

Een kaartje gemaak met de mooie bloemenset Flower shop. Te ponsen met de Pansy pons. Als achtergrond heb ik de Touches of texture gebruikt. Tekst is gemaakt met de set Endless birthdaywishes. Vlindertjes gestempeld met de set Garden in bloom.



Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Flower shop.

Pansy punch.



Touches of texture.


Endless birthday wishes.


Garden in bloom.



Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





2 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje is dit. Vrolijk en zomers. En wat gaaf zo'n opdracht. Ben benieuwd naar de foto ervan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die bloemen, lekker vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen