maandag 30 mei 2016

Knipkaarten special 2016

Alweer een tijdje geleden heb ik een aantal kaarten gemaakt voor het blad Knipkaarten special 2016 van Creatief met Kaarten. Het tijdschrift ligt op dit moment in de winkel. Een blad met leuke knipvellen en nog leukere voorbeelden. Ik werk zelf nooit met knipvellen, dus het was een uitdaging. Maar ik heb echt met veel plezier onderstaande kaarten gemaakt. Ik kreeg 2 knipvellen en een achtergrond vel uit het blad om mee aan de slag te gaan. Het eerste knipvel met bijpassend achtergrond vel had het thema thee/koffie. Het tweede vel was een stoer vel met houtpatroon en stoere teksten. 

Dit zijn de thee/koffiekaarten. In het eerste zit een theezakje. Het patroon van de pocket staat in het blad.










De stoere kaarten heb ik gemaakt op kraft.






En zo ziet het eruit in het blad. 







Het blad ligt nu in de winkel. 


groetjes,
Cynthia

1 opmerking:

  1. Nou.... en dan zeg je dat het eigenlijk niet zo je ding is. Ze zijn prachtig en wat moet leuk zijn om je kaarten in een blad te zien staan!!
    Complimenten!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen