woensdag 20 april 2016

Honing setje in Kadoosjes

Inmiddels is de lijst met retiring products online gegaan. We weten wat in de nieuwe catalogus blijft en waar we helaas afscheid van moeten nemen. Maar niet getreurd, ik heb inmiddels de nieuwe catalogus mogen bekijken en er komt zoveel moois voor terug. Mijn verlanglijst ligt al klaar. Willen jullie nog bestellen uit de oude catalogus dan kan dat tot 31 mei. Maar wacht niet te lang, want op = op en dat is meestal al heel snel.



Een van de sets die gelukkig blijft is mijn favoriet, de stempelset Garden in bloom. Ik ben dol op die bloemen maar vooral die lieve bijtjes en het kleine vlindertje. Deze set heb ik ook gebruikt voor de projecten in het tijdschrift Kadoosjes. Voor dit blad heb ik een honing setje gemaakt. 2 doosjes en een versierd honingpotje. 

De hexagon hive die, is nu extra voordelig te bestellen van 30 euro voor 18 euro.






En zo ziet het eruit in het blad. Jammer dat het handvat tijdens de reis naar de uitgever helaas schade heeft opgelopen. 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Hexagon hive die, van 30 euro voor 18 euro.


Garden in bloom.



Simply scored.



Groetjes,
Cynthia




2 opmerkingen:

  1. Leuk setje met die bijtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gaaf!! Geweldig!
    Ziet er zo leuk uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen