donderdag 31 maart 2016

Mandy



Gisteren had ik eindelijk tijd om weer eens te scrappen. Ik had er zin in en begon vol goede moed. Ik wilde wat met watercolour doen. Eerste poging mislukte. Kleur kwam toch niet overeen met wat ik in gedachten had. Vel cardstock de prullenbak in en op naar poging twee. Ook die poging mislukte. Ook toen was ik niet tevreden met de kleur. Om ook dat stuk cardstock weg te gooien, ging me wat ver. Dus heb ik er maar een groot stuk papier overheen geplakt en dit is het resultaat. Het is heel anders dan ik in gedachten had. Ander papier, andere project life kaartjes, andere foto en zo een heel andere stijl.

Willen jullie ook materialen van Stampin' Up! bestellen? Op 15 april gaat de eerstvolgende verzamelbestelling de deur uit.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Sunburst thinlit.


Everyday chic.


Let's get away, project life card collection.


Chevron border punch.


Project Life remember this.


Itty bitty accents punch pack.


Hello Life.


groetjes,
Cynthia










2 opmerkingen:

  1. Nou ik vind je lo leuk geworden vooral als het toch een hele strijd was om hem te maken. Leuke kleuren combi. Alvast een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen