maandag 4 januari 2016

Rawr


Workshop data in overleg. Voor meer info kijk op de pagina demo's en workshops. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling, 10 januari. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij. 
Na 2 weken vakantie en feestvieren gaan we weer proberen het ritme van het normale leven zien te krijgen. Wat valt dat altijd zwaar zo aan het begin van het nieuwe jaar. De kids zijn weer naar school, maar het feestvieren gaat voor mij gewoon door. Want morgen gaat de Sale-a-bration van start. En mogen jullie eindelijk bestellen uit de nieuwe voorjaarscatalogus. Nog 1 dag geduld.

Vandaag nog een kaartje met een stempelset uit de jaarcatalogus. De set No bones about it.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.



Met dit kaartje wil ik meedoen met de Cards & Scrap kinderkaarten challenge.

groetjes,
Cynthia

1 opmerking:

  1. Ik heb niks met dino's maar ik vind dit kaartje wel heel erg mooi, mede door de rand!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen