zondag 31 januari 2016

Laatste SU-per challenge


Gisteren was het zover. De laatste challenge is online gegaan op het blog SU-per challenge. Helaas houdt het blog hierna op te bestaan. Het is tijd om afscheid te nemen. En dat hebben we gedaan. In stijl met het thema afscheid. En voor de laatste keer hebben alle DT leden een bijdrage geleverd. Het is een reeks geworden met hele mooie kaarten. Het was een mooie tijd waar nu helaas een eind aan is gekomen. Ik zal de challenges missen.

Voor deze laatste challenge heb ik een voorbeeld kaart gemaakt met de set Timeless textures en de gratis set What I love uit de Sale-a-bration catalogus.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie. 





What I love, gratis te bestellen bij een bestelling van 60 euro.



Watercolor Wings.


Dit kaartje is  net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

 Ik hoop dat jullie massaal nog een laatste keer meedoen met deze laatste challenge.

groetjes,
Cynthia








3 opmerkingen: