dinsdag 5 januari 2016

Hello


Een tweede blogpost vandaag. Met een tweede kaartje. Dit keer voor de challenge op het blog liftchallenge. Ik zag de challenge en dacht, laat ik eens een poging wagen om er wat mee te doen. Het is de bedoeling om op een mask te stempelen en dan de randjes met een fineliner te omlijnen.

Dit is mijn kaartje geworden. 

Ik heb gebruik gemaakt van de masks van Stampin' Up!. En van de dictionary stempel die helaas niet meer te bestellen is, maar wat mij betreft nooit uit de collectie had mogen gaan. De tekst hello is gemaakt met de Hello you thinlits. Verder gebruik gemaakt van de embossing folder Lucky stars. Tekst in het rondje is gemaakt met de Six-sided sampler stempelset. Achtergrond bestempeld met gorgeous grunge.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Eerstvolgende besteldatum 10 januari. Klik op de foto's voor meer informatie.

Dots & stripes masks.



Hello You thinlits.


Lucky stars.


Six-sided sampler.


Gorgeous grunge.


Circles collections framelits.


groetjes,
Cynthia












6 opmerkingen:

  1. Jij bent snel! Mooie kaart heb je gemaakt met de SU producten! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan. En ik ben het helemaal met je eens. Die Dictionary stempel is echt geweldig. Ik heb hem ook en zal hem ook nooit wegdoen en wat mij betreft had die ook gewoon in de catalogus mogen blijven. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi gemaakt Cynthia, wat een leuke techniek is het hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan was jij rapper klaar met zo'n grote achtergrond stempel, haha, en ik maar priegelen met die kleine stempeltjes ;-)
    Leuke lift geworden. Dank je wel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat weet ik niet. Kleinere stempels zijn een stuk makkelijker. De eerste 5 pogingen zijn in de prullenbak beland. Pas nadat ik echt met mijn volle gewicht op de stempel ben gaan hangen pakte de stempel. Eerste keren zag je niet meer dan een paar vlekjes. Maar ik wilde het wat rustiger houden. Vond het origineel wat druk. Vandaar dat ik 1 stempel koos. Heb het idee van een papierlijn van vroeger. Een papierlijn van Prima Marketing, makes me happy. http://justscrapping.co.nz/img/p/9308-9826-thickbox_default.jpg

      Verwijderen