vrijdag 13 november 2015

kerstkaarten challenge, dag 13


Op vrijdag de 13e het 13e kaartje. Voor mij een geluksdag. Ik mocht al heel wat jaartjes geleden op vrijdag de 13e (in augustus) in het huwelijksbootje stappen. En het bootje is nog niet gestrand. 

Vandaag eens een kaartje gemaakt met een stempelset die helaas niet meer te bestellen is. Maar ik vind hem nog steeds zo mooi, dat ik er toch een kaartje mee wilde maken. Het kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van een challenge op het blog scrapplezier. Ik heb me laten inspireren door het plaatje rechts bovenin.




De stippen zijn gemaakt met de set Gorgeous grunge.



groetjes,
Cynthia



3 opmerkingen:

  1. Het is een heel mooi kaartje! Ik vind het kleurgebruik prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chique!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtig Cynthia....

    Bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier.

    BeantwoordenVerwijderen