donderdag 1 oktober 2015

Uitslag loterij + verhuiskaartje

Vandaag heb ik een verzamelbestelling verstuurd naar Stampin' Up!. Nu is het nog even wachten tot het binnen is. Laten we hopen dat het snel binnen is. Want wat heb ik zin om ermee aan de slag te gaan. Zoals beloofd zou ik een cadeautje verloten onder de bestellers omdat jullie zo geduldig hebben gewacht tot 1 oktober. Bij iedere 25 euro kreeg je een lot. De prijs die ik dit keer verloot is een Stampin' Up! sleutelhanger. 



En de winnaar is.....


Heb je dit keer niet gewonnen, niet getreurd, je krijgt in ieder geval een kleinigheidje bij je bestelling. 

Vandaag toch ook nog een kaartje om te laten zien. Een verhuiskaartje. Ik vind het jammer dat Stampin' Up! hier geen (tekst)stempels voor verkoopt. De tekst heb ik gemaakt met de alphabet rotary stamps. Zo heb je altijd de juiste tekst voor op een kaart.



Gebruikte materialen, bij mij te bestellen.

Alphabet rotary stamp.


Gorgeous grunge.


Het huisje, de pijlpons en de sterren stempels zijn uit oudere stempelsets en helaas niet meer te bestellen.

groetjes,
Cynthia






2 opmerkingen:

  1. Yes super bedankt voor de leuke sleutelhanger, die ga ik met plezier gebruiken 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Super mooi kaartje. Met toffe kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen