dinsdag 12 mei 2015

So happy, Dutch Dares challenge mei

Afgelopen woensdag is weer een nieuwe dare online gegaan bij de Dutch Dares. Deze maand met het thema ontspannen. En dat was ik aan het doen. Ik was lekker een weekje naar Duitsland. Vandaar dat ik mijn layout wat later hierop mijn blog zet. Misschien hebben jullie hem al gezien op het blog van de Dutch Dares.

Deze foto is ook genomen in Duitsland. In de herfstvakantie. Ontspannen momentje in de zomerzon uuuuh herfstzon. ;)





Alle gebruikte materialen bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Onderstaande stempelset en thinlits zijn samen voordeliger te bestellen.



Nu in de aanbieding voor maar 13,98.




groetjes,
Cynthia


2 opmerkingen:

  1. Mooi, de kleurencombinatie is ook leuk! En... sliepen jullie echt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, wij genoten van het zonnetje. Was zo lekker. In de herfstvakantie in je t-shirt wandelen en dan even uitrusten op een bankje.

      Verwijderen