donderdag 28 mei 2015

Enjoy sports

Ik heb langzaamaan het idee dat ons hele leven bestaat uit 2 dingen. Scrapbooking en badminton. Dat ene kan ik mee leven. :) Dat badminton wordt me af en toe wel een beetje veel. Maar ja, ze doen het zo graag. Dus dat betekent uren in de sporthal en heen en weer rijden. Voor de 4,5 uur per week trainen, de competitiewedstrijden en de toernooien. De toernooien beginnen vroeg en je mag blij zijn als je op tijd terug bent voor het avondeten. En vaak nog 2 dagen achter elkaar ook. Het grootste gedeelte van die dagen zit je te wachten. Te wachten tot ze weer een paar sets mogen spelen. Zo ook op deze foto.

 Gelukkig kunnen we badminton en scrapbooking goed combineren. Als zij toernooien spelen, plan ik lekker een workshop stempelen voor jullie in. ;) 





groetjes,
Cynthia





2 opmerkingen:

  1. wat heb je weer een leuke lo gemaakt . heel herkenbaar . hier gaat het om basketbal helaas is er volgend jaar geen team meer. er stoppen 4 kinderen in william zn team. hij baalt als een stekker.

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cynthia,
    ja, herkenbaar. Met tafeltennis was dat ook zo. Nu zijn de kinderen groot en ik mis dat helemaal niet!!!
    Je LO is erg leuk! Groetjes en een fijn weekend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen