donderdag 16 april 2015

You make the world a better place, Su-per challenges schets

Vandaag is er weer een nieuwe Su-per challenges, schets challenge online gegaan. Mijn voorbeeldkaart heb ik gemaakt met de achtergrond stempel World map. Deze vond ik zo leuk passen bij de Starburst sayings set, dat ik daar een kaartje mee wilde maken. Ik heb de stempel eerst op de basiskaart gestempeld. Toen nog een keer op een stuk kraft karton. Dit heb ik uitgesneden en opgeplakt en dan wel zo dat de lijnen op de kaart netjes doorlopen. De kaart heb ik verder versierd met stipjes en vlekjes (gorgeous grunge) en sterren (Hooray it's your day en You brighten my day).




Dit is de schets.



De gebruikte materialen voor deze kaart zijn natuurlijk bij mij te bestellen.






Doen jullie ook eens mee?

groetjes,
Cynthia



3 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje. Prachtige achtergrondstempel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart. Stimuleert me om de achtergrond stempel meer te gebruiken. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen