maandag 20 april 2015

Happy B day

A.s. zaterdag kan je bij mij thuis aanschuiven voor een workshop stempelen. Kaartjes maken of scrapbooking. Kom je ook?

Deze layout heb ik gemaakt met het papier Confetti Celebration. Ik vond het vrolijke papier leuk om een verjaardagslayout mee te maken. De titel is gemaakt met de little letters thinlilts. Het cupcakeje is gemaakt met de cupcake party stempels in combinatie met de pons. Als achtergrond heb ik de stempelset gorgeous grunge gebruikt. 




De gebruikte materialen, natuurlijk bij mij te bestellen.












groetjes,
Cynthia







2 opmerkingen:

  1. hoi hoi

    wat een leuke lo heb je gemaakt echt super met dat geel .
    Het is jammer, Rotterdam ligt net een beetje te ver anders was ik graag een keer bij jou aangeschoven.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker jammer, had ik wel leuk gevonden. Maar volgens mij valt jou toch niet veel meer te leren. Je maakt zelf van die mooie pagina's.

      Verwijderen