dinsdag 6 januari 2015

Sale-A-bration en voorjaarscatalogus Stampin' Up!

Workshop scrapbooking met Stampin' Up! en workshop kaarten maken datum in overleg. Voor meer info kijk op de pagina demo's en workshops. Bestellen van artikelen? Eerstvolgende besteldatum zondag 11 januari. Kijk bij catalogussen en de pagina bestellen Stampin' Up producten.  
Joehoe eindelijk is het zover. Het is Sale-A- bration bij Stampin' Up!. Van 6 januari tot 31 maart mag je bij een bestelling van 60 euro 1 cadeau uitkiezen uit de Sale-A- bration folder. Bestel je voor 120 euro mag je zelfs 2 cadeaus uitzoeken. En voor 180 euro.....nou dat kunnen jullie wel raden. Je mag bestellen uit de jaarcatalogus maar ook uit de nieuwe voorjaarscatalogus die ook vandaag in gaat. 

Maar daar blijft het niet bij. Want ook ik vier vandaag feest. Johan is vandaag jarig. Om dat te vieren krijgen jullie een setje 6" x 6" papier bij een bestelling vanaf 75 euro. Zondag 11 januari ga ik de eerste Sale-A-bration bestelling versturen. Dus willen jullie iets bestellen, klik snel op de links naar de catalogussen onderaan dit bericht.

Zelf heb ik bij mijn bestelling van 60 euro al gekozen voor de gratis stempelset You can make it. Wat een leuke veelzijdige stempelset is dit. Dit kaartje heb ik ermee gemaakt.




Nu willen jullie natuurlijk wel zien uit welke cadeaus jullie kunnen kiezen.

Hier de link naar de Sale-A-bration folder. Klik op het plaatje om de folder te bekijken.


En ook de voorjaarscatalogus mag ik jullie nu laten zien. Deze is geldig van 6 januari tot 2 juni. 


Maar natuurlijk mogen jullie ook gewoon kiezen uit de jaarcatalogus.


Bestellen kan tot zondagochtend 7:00.


groetjes,
Cynthia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten