donderdag 4 december 2014

kerstkaart met pinguïn

Op het blog CAS on Sunday hebben ze een leuke challenge. Een kinderkaarten challenge. Ik vond het leuk om dit te combineren met de kerstkaarten. Dus een kinderkerstkaart. Best lastig, want veel heb ik daar niet voor. Gelukkig had ik nog dit lieve pinguïnnetje. De achtergrond stempel heb ik gestempeld met de witte inkt  (whisper white) van Stampin' Up!. Hiervoor gebruik gemaakt van de stempelset endless wishes. Ik vind het jammer dat ik van deze pinguïn maar 1 exemplaar heb. Anders had ik deze kaarten voor Ronan en Quinn bewaard. I vind hem zo lief.

I made this card for the CAS on Sunday blog. They have a fun challenge. Make a children card. I liked to combine this with the Christmas cards I'm making right now. So I made a children Christmas card.  I stamped the background with the whisper white stamp ink from Stampin' Up!. For this card I used the endless wishes stampset. It's a pity I don't have a second penguin otherwise I would make a second card. For both Ronan and Quinn. It's so sweet. 





groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen: