zaterdag 29 november 2014

X-mas

Af en toe maak ik tussen het kaarten maken door, even tijd om een layout te maken. En omdat ik toch al in kerststemming ben, is het een kerst layout geworden.

Met de starburst framelits dies van Stampin' Up! heb ik rondjes gemaakt. Het papier is een Stampin' Up! kerstlijn van vorig jaar. Het kerstboompje heb ik gemaakt met de tree punch. Als achtergrond natuurlijk de gorgeous grunge gebruikt. Alles natuurlijk bij mij te bestellen.

Met deze layout wil ik meedoen met de challenge op het blog scrapplezier. Aan de hand van een foto moest er een kerst layout gemaakt worden. Ik heb me door de vierkantjes in de foto laten inspireren. Hiervoor wel rondjes gebruikt. Verder heb ik me laten inspireren door de kleuren uit het vak links bovenin.





groetjes,
Cynthia



1 opmerking:

  1. Geweldige uitwerking van onze challenge, ik hou van C&S!!!
    Namens het hele team van Scrapplezier wil ik jou onwijs bedanken voor jou deelname aan onze challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen