vrijdag 7 november 2014

kerstkaartje 7 november

En de eerste week zit er alweer op. Nog 3 weken te gaan. Op dit moment heb ik nog erg zin om iedere dag een kerstkaartje te maken. Ik barst van de inspiratie en heb nog weinig moeite om een kaartje te maken. Aangespoord door jullie leuke reacties, gaat het goed. Maar ik doe dit nu voor het derde jaar en zodra ik over de helft ben, wordt het steeds moeilijker. De inspiratie is op, ik heb alles al een keer gedaan, mijn leukste spullen raken op en dan wordt het moeilijker en moeilijker. Gelukkig is het nog niet zover. Ik kijk nu al uit naar de dag van morgen. 

Ik heb weer een CAS kaartje gemaakt voor vandaag. Dit keer met een takjes sizzlet van Stampin' Up! een bosje mistletoe gemaakt. Deze is helaas retired, maar voor mij echt een favoriet. Ik heb hier ook pas een boom mee gemaakt voor een Halloween kaart. Zo leuk. Deze keer heb ik een achtergrond gemaakt met de Gorgeous Grunge stempelset. 3 sneeuwvlokken en de tekst gestempeld met de set endless wishes stempelset.





Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van de creatieve zebra en de challenge op AnMa creatief

groetjes,

Cynthia


3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart. Leuk dat je weer elke dag een kerstkaartje maakt.
    Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.


    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstcreatie!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief novemberchallenge.

    Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen