vrijdag 28 november 2014

kerstkaartje 28 november


Ik ga aftellen......nog maar 3 dagen, dan is officieel mijn challenge voorbij.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge ik zie ze vliegen bij Cards en Scrap. Een titel die best wel bij mij past. ;) Ik heb het kaartje gemaakt met kerstpapier. Uit alle vellen die ik had, heb ik wel iets geknipt. Wolkjes uit een vel wolkenpapier. Uit een journalcard het vliegtuigje, een borderstrip. En de pakjes weer uit een ander vel. De pakjes heb ik met twine verbonden aan het vliegtuigje. Met de gorgeous grunge wat blauw op kraft gestempeld. En het gedeelte van de wolk wat ik heb afgesneden, gebruikt als ondergrond voor de titel. Helaas lukt het me niet om het kraft fatsoenlijk op de foto te zetten met dit saaie weer. Eigenlijk lukt het me op dit moment helemaal niet om mijn kaarten goed op de foto te zetten. Laat de zomer maar weer snel komen. Of misschien kan de kerstman mij een daglichtlamp brengen.. :)





groetjes,
Cynthia



5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt .
    Geweldig dat vliegtuigje.
    Leuk dat je meedoet bij het Cards&Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat is deze ontzettend leuk Cynthia!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje, Cynthia!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Ik zie ze in ieder geval vliegen! ;-)
    Bedankt voor het meedoen met de uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de uitdaging 'Ik zie ze vliegen' bij C&S Cynthia , bedankt voor het mee doen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen