maandag 3 november 2014

boo to you

Wat vliegt de tijd toch snel voorbij. Zo zijn we aan het bijkomen van de zomervakantie en proberen we weer in een nieuw ritme te komen en dan ineens is het alweer november en maken we ons langzaam op voor de feestdagen. Al een paar jaar ga ik met mezelf de uitdaging aan. Novembermaand is kerstkaartjes maand. Iedere dag van november maak ik een kerstkaartje. Dit om te zorgen dat ik tegen kerst genoeg kerstkaartjes op voorraad heb. Ook dit jaar ga ik weer de strijd aan. Hebben jullie zien om mee te doen? Laat dan een link naar je blog achter onderaan deze blogpost, dan kom ik regelmatig even kijken bij je.

 Ik kan niet beloven iedere dag een kerstkaartje te laten zien, want soms zal ik de kaarten 's avonds maken en dan kan ik ze niet meer op de foto zetten. Dit weekeinde ook erg druk geweest, de kaarten zijn gemaakt, maar nog niet op de foto gezet. Als het straks lichter wordt zal ik de eerste kaarten fotograferen en hier posten. Voor nu gaan we nog even terug naar HALLOWEEN. 

Afgelopen vrijdag hebben we hier weer lekker gegriezeld. Vorige week heb ik hier een kaartje voor gemaakt. Dit kaartje heb ik gemaakt omdat ik gastdesigner was voor de Halloween challenge op het blog Kaarjes-Inspiratie challenges blog. Mijn kaart is gisteren online gezet, nu kan ik deze ook met jullie delen. 

Ik heb de kaart gemaakt met de owl punch. Een leuke pons waar je op pinterest allemaal leuke voorbeelden van kan vinden om andere dieren te maken. Pooh, knorretje, pinguins, spoken, nijlpaarden en nog veel meer. Erg in trek bij Quinn, die deze graag voor zijn verjaardag zou willen krijgen. De vleugeltjes heb ik zelf geknipt. De boom heb ik gemaakt met de achtergrond stempel hardwood. Ik heb op kraft gestempeld. Uit dit vel heb ik de stam geknipt en de takjes uitgesneden. De takjes zijn gemaakt met een takjes sizzlet uit de vorige catalogus van Stampin' Up!. De maan op de achtergrond is gestempeld met de gorgeous grunge stempel. Net als de stippels op de achtergrond.




groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen: