donderdag 23 oktober 2014

Merry Christmas


Laatst deed ik mee met een challenge op het blog Stampin Your Way, toen bleek de sluitingsdatum al voorbij te zijn. Heb ik weer. Maar ok, wel een leuk kaartje gemaakt. Dit keer poging 2. Een kerstkaartje is de challenge nu. In traditioneel rood/groen.

Dit kaartje heb ik gemaakt met papier dat je kunt winnen. En hoe? Gewoon mijn facebookpagina liken en delen. Ik zit nu op 49 likes en bij 50 likes gaat de prijs eruit onder de delers. Dus gewoon even doen, dan kan jij dit mooie papier kerstpapier van Stampin' Up! ook gebruiken voor je kerstkaarten. Bij 75 likes geef ik een workshop scrapbooking of kaarten maken weg. Dus al win je niet het papier, ding je nog steeds mee naar die prijs. Vergeet niet even een bericht achter te laten dat je het gedeeld hebt, want i.v.m. privacy instellingen kan ik niet van iedereen zien die het heeft gedeeld.




Nog een keer die leuke prijs.


groetjes,
Cynthia



3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje geworden!
    Ik ben gisteren toevallig ook bezig geweest voor dezelfde challenge, maar die poging is in de prullenbak beland...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, mooi papier. En fijn dat je mee doet aan onze challege bij SYW.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Cynthia.
    Wat leuk dat je mee doet met onze challenge bij Stampin your Way en deze keer gelukkig op tijd hihi.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen