zondag 24 november 2013

Iedere dag een kerstkaartje, dag 23

Ik had al gezegd dat het druk zou worden dit weekeinde. En helaas daardoor een dag te laat met mijn kaartje. Ik had hem af, maar niet thuis geweest, dus kon ik het niet laten zien. Gisteren lekker naar het creaweekeind in Rijswijk geweest. Daarna door naar een verjaardag en toen door naar mijn moeder die ook gisteren jarig was. Geen tijd om achter de computer te kruipen. Ik hoop vandaag 2 kaartjes te laten zien. In ieder geval het kaartje van gisteren. Maar het kaartje van vandaag moet ik nog maken en zo dadelijk moeten we naar de volgende verjaardag. Waarschijnlijk kom ik pas vanavond toe aan het maken van het kaartje en kan ik hem morgenochtend bij daglicht pas op de foto zetten. Maar het komt goed.





Dit kaartje is net als de andere kaartjes te koop voor 1,50 en wordt verzonden incl. enveloppe.

groetjes,
Cynthia



2 opmerkingen: