maandag 18 november 2013

Iedere dag een kerstkaartje, dag 18

Het 18e kaartje was helemaal naar mijn zin. Totdat ik het Merry Christmas labeltje uit mijn handen liet vallen. Ik had de achterkant al voorzien van lijm. Dus zat er een lijmvlekje midden op. Oh wat baalde ik. Alles zat verder al vast. Het labeltje was het laatste wat ik nog op wilde plakken. Ik heb het maar opgelost door een mistletoe takje eraan te hangen. Niet zo mooi en straks als de bedoeling was, maar vond het zonde om de kaart weg te gooien.




groetjes,
Cynthia




3 opmerkingen:

  1. Als je het niet gezegd had had ik het niet geweten, en had ik ook gezegd dat het een prima kaartje is. Dat is het lekker fris van kleur. Soms kun je lijm als het nog niet droog is van je kaart afhalen door er voorzichtig met de vinger over de lijm te gaan. De lijm rolt als het ware op en dan haal je het zo weg. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een ellende. Schrale troost: dat soort dingen gebeuren mij ook echt wel met enige regelmaat hoor. Of dat alles klaar is en vast zit, alleen nog een sentimentje gestempeld moet worden en dat ik dan de stempel met inkt op mijn kaart laat vallen of zo. Grrr. Maar……kan me voorstellen dat je blij was / bent met deze kaart. Het is een plaatje om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha Cynthia,
    deze is weer helemaal mooi. En eerlijk: als je het niet geschreven had, dan had ik gedacht dat je een heel romantisch type was, met de mistletoe...
    maar balen is het wel. Ik ken het, net als Marlieke met een op zijn kop gevallen stempelkussen...grrr...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen