woensdag 2 oktober 2013

Dutch Dares #107 werk

Het is alweer de eerste woensdag van oktober. De eerste woensdag betekent dat het tijd is voor een nieuwe dare. Dit keer is er gekozen voor de dare, werk. Het designteam heeft hele mooie voorbeelden gemaakt om jullie alvast een beetje op weg te helpen. Dit is mijn bijdrage....

In KroatiĆ« zijn zoveel mooie deuren, ramen en smalle steegjes. Het leek me een heerlijkheid om daar de post rond te brengen. Ok, Ronan had wel gelijk, die steile heuvels op in die hitte is minder leuk, maar zo'n deur als dit maakt toch veel goed. Beter dan al die rijtjes huizen met allemaal identieke brievenbussen die ik moet aflopen. 





Ik heb de layout gemaakt met papier van Simple Stories Urban traveler.

groetjes,
Cynthia

5 opmerkingen:

  1. Prachtige LO! en inderdaad wat een mooie deur...!!

    Liegs, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pracht lootje en zo leuk ook die spetters.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig mooi en creatief allemaal!! Echt een verrassing wat ik hier bij je zie, Cynthia. Lijkt me enig om te doen, al houd ik het voorlopig maar bij Zentangle! Leuk trouwens, dat er ook op scrapgebied zoveel "challenges" en "dares" zijn.
    Groetjes, Anneke (Merry)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had het al gezegt maar ik vind deze zo gaaf en die deur geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen