woensdag 23 oktober 2013

24/7

Voor Crealing heb ik onderstaande layout gemaakt. Ik heb gebruik gemaakt van 2 Marianne Design mallen die Crealing verkoopt. Wil je weten welke? Klik dan even door Crealing, daar staat de layout en gebruikte materialen.

Foto, Ronan, Kroatiƫ.
24/7. Live your adventure every day of the week.




Dit papier is van Teresa Collins, Summer stories. Ik had het besteld via internet. Op de plaatjes van de webwinkel was het net of het geel was. Wat bleek, er zaten gouden glitter accenten op. En niet zo zuinig ook. En laat ik nou helemaal niet van goud houden. Goud is namelijk alleen geschikt om jezelf mee te versieren. En eigenlijk hou ik ook niet zo van glitter. Het was wel een teleurstelling toen het binnen kwam. Maar soms moet je gewoon van je principes afstappen en er gewoon mee aan de slag gaan. Na een tijdje schuiven, raak je ook wel gewend aan het glitter en goud. En als het dan toch al blingt, kunnen er ook wel gouden knoopjes bij. Als je een keer gek doet, kan je het beter goed doen.


groetjes,
Cynthia

1 opmerking: