zondag 8 september 2013

The best day ever

Als ik scrap gaat de meeste tijd zitten in het bij zoeken van leuke versiersels. Hier gaat te veel tijd in zitten. Om wat sneller klaar te zijn met een layout zoek ik tegenwoordig eerst een aantal versiersels bij de foto en het papier en ga daarmee aan de slag. Dit werkt veel beter. Ik hoef niet iedere keer op te staan om iets leuks erbij te zoeken. Alleen als ik echt iets mis, duik ik mijn dozen in te duiken. Het uitzoeken doe ik op momenten dat ik niet zoveel tijd en rust heb om te scrappen. Later als ik er dan voor kan gaan zitten, kan ik zo beginnen aan een layout.

Dit is wat ik uitgezocht heb voordat ik ging scrappen.

Na een paar dagen had ik wat tijd over en zat dit zo in elkaar.





Gemaakt met papier van Pink Paislee, Portfolio.

groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen:

  1. Erg mooie layout! En wat slim om eens van aanpak te veranderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende layout weer en ik moet zeggen zo doe ik het ook meestal eerst alles bij mekaar zoeken en er dan voor gaan zitten dan is de layout vaak zo gepiept.

    BeantwoordenVerwijderen