zaterdag 21 september 2013

Jawsome en Haai

Herinneren jullie het kaartje Haai nog? Dit kaartje had ik gemaakt voor een challenge op Crazy for CAS. En vandaag is de uitslag bekend gemaakt. Ik ben eerste geworden. Ik mag een keertje meedraaien als gastdesigner. Leuk, daar gaan we tijd voor maken.

Nog even het kaartje dat ik gemaakt heb. Opdracht was "waves".



En omdat we nu toch met haaien bezig zijn, wil ik jullie ook nog een layout laten zien. Al even geleden gemaakt, maar hier nog niet laten zien. 

Jawsome.




Gemaakt met het papier van Three bugs in a rug, under the sea.

groetjes,
Cynthia



4 opmerkingen:

  1. Ja, leuk he dat je gewonnen hebt! Leuk om te lezen dat je wel zin hebt om eens als gastdesigner mee te draaien!
    Je haaien layout is gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Wat leuk dat je gast designer mag zijn! Wij vonden je Haai kaartje ook echt super en je LO is ook weer geweldig :)

    een fijn weekend
    liefs van De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cynthia,
    gefeliciteerd! Super zeg!
    En je LO is echt geweldig!! Wat een gave foto en wat een toepasselijke details!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen