zaterdag 28 september 2013

4 you kaartje / especially for you

Ik was helemaal verliefd op de baby lijn van Echo Park. Bundle of Joy. Nu is hier de babytijd alweer even geleden, maar zonder baby foto's komt dit papier ook wel op. Ik vind de kleuren en vlaggetjes helemaal leuk. Vandaar dat ik er een verjaardagskaartje van heb gemaakt.




Op de forummeeting van Channie&Co, had iemand een leuk make en take project gemaakt met vlindertjes. Helemaal leuk. Alleen mijn project verliep niet zo vlotjes. Een vlindertje die op de onderste kaart gestempeld moest worden, gaf een klein randje. En zo kritisch als ik was, was dat het toch niet helemaal. Thuis ben ik er verder mee gaan stoeien. Uiteindelijk heb ik het hele kaartje omgegooid zodat er niet veel meer van het origineel over was. Maar zo was het wel naar mijn zin.


groetjes,
Cynthia


1 opmerking:

  1. wat een leuk kaartje... vlaggetjes moet ik ook eens proberen.

    En dat kaartjes is inderdaag leuk geworden.
    En troost je met de gedachte dat je niet alleen was, Gesina dr kaartje is ook anders geworden.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen