woensdag 19 juni 2013

Dutch Dares schets challenge # 63

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge op Dutch Dares. Dit keer de 63e sketch challenge. Ik heb een voorbeeld gemaakt met papier van Simple Stories, 100 days of summer. Een foto van een verkoelend voetenbadje in een beekje na een lange wandeling. Als ik goed luister, hoor ik zelfs de koeienbellen rinkelen. Ok, nu draaf ik een beetje door. Wil gewoon te graag weer daar zijn. Op de Passo Rolle in Italiƫ.

Doen jullie ook mee met de sketch dare? Wie weet win je wel een leuke prijs.

Dit is de sketch die uitgewerkt moet worden.

En dit mijn uitwerking van de sketch.





Ik heb een bloemknoopje op een paperclip geplakt. In het midden nog een steentje als extra versiering.



Voor meer informatie over de challenge klik op de link naar Dutch Dares.

groetjes,
Cynthia




1 opmerking: