donderdag 18 april 2013

Dutch Dares april sketch, DSI

Gisteren was het weer zover. De sketchdare van april is online gegaan. De uitdaging is een sketch uit te werken die Jolanda heeft gemaakt. Als designteam lid moest ik natuurlijk ook aan de bak. Dit is de sketch.


En dit heb ik ervan gemaakt.




Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd de sketch aan te houden. Helaas is het me niet gelukt om iets met de scalloped rand te doen. Ik heb het met potlood geprobeerd, maar het stond er niet bij. Dus uiteindelijk maar gekozen voor een strakkere lijn als rand.

 Willen jullie ook een kans maken op die leuke prijs die er iedere maand weer te winnen valt. Of misschien wel een keertje als gast designer aan de slag gaan? Kijk dan snel naar op het blog van Dutch Dares wat je hiervoor moet doen.

Veel plezier met deze opdracht.

groetjes,
Cynthia


3 opmerkingen:

  1. Hey Cynthia,

    Leuke lo, de uitwerking is goed gelukt.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke layout zeg! Ik vind de kleuren die je bij elkaar gezocht hebt echt heel leuk! Het is een mooi geheel geworden ~Liefs Else-Marie~

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi

    hij is super gaaaf!!!!!

    kiss sammiej

    BeantwoordenVerwijderen