donderdag 13 december 2012

baby memory boxen

Vorige week heeft de juf van Ronan afscheid genomen van de klas. Ze is met zwangerschapsverlof gegaan. Zwanger van een tweeling. In het voorjaar heb ik ook al een memorybox mogen maken voor de andere juf van Ronan. Ik hoop dat ze het hierbij laten.;)

Dit keer heb ik een doos gemaakt van een fotobox. Hierin een tandendoosje (wekpotje Xenos) met een belletje eraan, een boekje voor de eerste foto's en een doosje om het eerste haarlokje in te doen. Hierin hebben we ook de kleertjes die we namens alle kinderen gekocht hebben, gestopt.











 

Het hout heb ik licht geverfd om het een oud effect te geven.

De dozen zijn gemaakt met papier van My Mind's Eye alphabet soup, boy en girl.

En nu maar hopen dat de baby'tjes nog even op zich laten wachten en inderdaad in 2013 geboren gaan worden.

groetjes,
Cynthia





1 opmerking:

  1. Oh wat is dit schattig!! Mooi om te maken, geweldig om te krijgen!! Wat heb je er een werk van gemaakt, Cynthia! Mijn complimenten!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen