vrijdag 15 juni 2012

Cow, boy

Quinn onze koeiengek, zoekt natuurlijk weer de grootste koe op aarde op om te aaien. Wat een ding was dat. Wat dat betreft blijf ik me weer verbazen als hij in elkaar duikt van angst in een vlinderkas of voliere. Maar alle koeien op de wereld moeten geaaid worden. Met als gevolg dat hij door een stiertje dat geen aandacht kreeg op de horens genomen werd. Maar hij is nog steeds niet bang voor koeien.......wel een beetje voor stieren.

Layout is gemaakt met papier van Studio Calico, country side collectie. Ook gebruik gemaakt van wat washi tape dat ik had gekregen. De achtergrond is gestempeld met hele grote noppenfolie.




groetjes,
Cynthia

3 opmerkingen:

  1. Jaaaa daar is het voorbeeld. Dit ziet er inderdaad wel leuk uit zo en zo kun je ook heel lang met een rolletje doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ERg gaaf geworden....
    Je heb de foto gewoon geplakt met lijm/dubbelzijdig tape en als sier die washi tape of echt bevesitgd met de tape...

    lijkt me leuk er ook een keer mee te werken.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat tape zit er gewoon voor de sier. Aan de zijkant zit dat tape met datum dat ik echt nog steeds zo graag wil hebben.

      groetjes,
      Cynthia

      Verwijderen