woensdag 20 juni 2012

Dutch Dares sketch, brothers

Deze maand mocht ik een sketch maken voor de dare # 52 van Dutch Dares. En dan denk je dat als je zelf de sketch gemaakt hebt, dat de LO ook zo op tafel ligt. Maar dat was dus toch niet zo. Ik ben er toch wat daagjes mee bezig geweest. Uiteindelijk na het uitleven met noppenfolie vond ik hem wel ok.

Dit is de sketch.

En dit heb ik ervan gemaakt. Ik heb de sterren op een andere plek gedaan omdat dit voor mijn gevoel toch logischer was.



Willen jullie ook kans maken op die mooie RAK die ik ter beschikking heb gesteld? Of misschien voor een maand gastdesigner zijn? Maak dan een LO naar aanleiding van deze sketch. Lees voor de voorwaarden de blogpost sketch #52.

groetjes,
Cynthia

5 opmerkingen:

  1. hoi cynthia

    leukh oor zou ik deze sketch mogen gebruiken om een lo mee te maken voor mijzelf?
    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor. En als je een link naar je uitwerking op de Dutch Dares blog(zie mijn links)achterlaat, maak je nog kans op een prijs of mag je een maand gastdesigner zijn. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.

      Verwijderen
  2. Dankjewel
    Tot wanneer is dat dan dat je die link op die blog kan achterlaten?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oke dankje heb me nu aangemeld daar

    en ik ben begonnen met die layout

    BeantwoordenVerwijderen