woensdag 1 februari 2012

Octo Dutch Dares opdracht kermis

Voor de maand februari moest ik voor de Dutch Dares een layout maken met het thema kermis. Nu komen wij eigenlijk nooit op de kermis. Dit omdat ik de entreeprijzen gewoon veel te hoog vind. Dan gaan we liever naar een pretpark en gaan de hele dag ongelimiteerd in allemaal spannende attracties. Dus heb ik een beetje vals moeten spelen. Dit zijn geen foto's van de kermis, maar van attractiepark Drievliet. Johan wilde graag in deze octo. Quinn liever niet. Ik vond het helemaal niet erg om bij hem op de grond te blijven. Helaas was Ronan te klein en mocht hij er ook niet in. Dus moest Johan echt alleen.





Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van papier van American Craft.

Ben jij ook dol op de kermis? Wil je ook een leuke prijs winnen of gewoon een keer als gastdesigner een voorbeeld maken:? Klik dan op de  link naar dutch dares om mee te doen.

groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en vrolijke layout is het geworden! Je andere layouts zijn ook erg gaaf!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kermis of niet, ik vind m geweldig!! Enne, ik vind dat je groot gelijk hebt wat die kermis betreft, maar ja de kinderen denken er anders over (die hoeven dan ook niet zelf te betalen :)) dus gaan we 1x per jaar naar de "echte" kermis.

    BeantwoordenVerwijderen